Xa temos gañador da cea no asador A Roda

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 21, 2014
A Roda

A Fundación Celta de Vigo, gracias á colaboración do asador A Roda, membro protector da Fundación, organiza un sinxelísimo e atractivo concurso para todos os seguidores da páxina oficial de Facebook.

A mecánica é moi sinxela, só hai que entrar na páxina de facebook da Fundación Celta, e premer “me gusta” no comentario do concurso antes do día 26 de marzo ás 23:59 horas e entre todos os participantes sortearáse unha fantástica cea no asador A Roda, en Vigo.

As bases do concurso están publicadas na nosa web, e poden ser consultadas neste link: BASES

ACTUALIZACIÓN

Tralo sorteo realizado na Fundación Celta, o gañador da cea no Asador A Roda foi Gus Bernal. FELICIDADES! Pedímoslle a Gus que por favor nos envíe unha mensaxe privada no facebook oficial para poder facerlle entrega do premio.

Ganador A Roda

 

A cea é válida ata o 30 de Xuño de 2014

La Fundación Celta de Vigo, gracias a la colaboración del asador A Roda, miembro protector de la Fundación, organiza un sencillísimo y atractivo concurso para todos los seguidores de la página oficial deFacebook.

La mecánica es muy sencilla, sólo hay que entrar en la página defacebook de la Fundación Celta, y presionar “me gusta” en el comentario del concurso antes del día 26 de marzo a las 23:59 horas y entre todos los participantes se sorteará  una fantástica cena en el asador A Roda, en Vigo.

Las bases del concurso están publicadas en nuestra web, y pueden ser consultadas en este link: BASES

ACTUALIZACIÓN

Tras el sorteo realizado en la Fundación Celta, el ganador de la cena en el asador A Roda ha sido Gus Bernal. FELICIDADES! Le pedimos a Gus que por favor nos envíe un mensaje privado de Facebook para poder hacerle entrega del premio.

 

Ganador A Roda

 

 

La cena es válida hasta el 30 de junio de 2014

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario