Germán Arteta, novo director da Fundación Celta de Vigo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 10, 2014

Comeza unha nova etapa na Fundación Celta de Vigo, o alicerce da canteira do Real Club Celta, coa incorporación de Germán Arteta, quen substitúe a Serafín Alonso ao fronte da entidade. O novo director da Fundación comezou xa o seu traballo para potenciar a institución que ten a chave do desenvolvemento e mellora das categorías inferiores do club.

Germán Arteta é un bo coñecedor do mundo do deporte fútbol, xa que durante anos ocupou diversos cargos de responsabilidade en diversas firmas de material deportivo moi vinculadas con este deporte.

O director da Fundación Celta de Vigo posúe experiencia na investigación de mercados, campo no que traballou para Prudential Insurance of América, entre outras empresas. Foi director de Mercadotecnia en Umbro, Westport e Maua e máis recentemente distribuidor de Errea Sportswear, Canterbury of New Zealand e CEO en Arenal Sporstwear. Na súa última etapa profesional até a súa chegada á Fundación Celta, ocupou o cargo de Adxunto a Dirección para Iberia e América na empresa alemá Bosch Communication Center.

Germán Arteta é licenciado en Económicas pola London Guildhall University, diplomado en Mercadotecnia en INTE e Master en Mercadotecnia en Berkeley University of California.

Comienza una nueva etapa en la Fundación Celta de Vigo, el pilar de la cantera del Real Club Celta, con la incorporación de Germán Arteta, quien sustituye a Serafín Alonso al frente de la entidad. El nuevo director de la Fundación ha comenzado ya su trabajo para potenciar la institución que tiene la llave del desarrollo y mejora de las categorías inferiores del club.

Germán Arteta es un buen conocedor del mundo del deporte fútbol, ya que durante años ocupó diversos cargos de responsabilidad en diversas firmas de material deportivo muy vinculadas con este deporte.

El director de la Fundación Celta de Vigo posee experiencia en la investigación de mercados, campo en el que trabajó  para Prudential Insurance of América, entre otras empresas. Fue director de Marketing en Umbro, Westport y Maua y más recientemente distribuidor de Errea Sportswear, Canterbury of New Zealand y CEO en Arenal Sporstwear. En su última etapa profesional hasta su llegada a la Fundación Celta, ocupó el cargo de Adjunto a Dirección para Iberia y América en la empresa Alemana Bosch Communication Center.

Germán Arteta es licenciado en Económicas por la London Guildhall University, diplomado en Marketing en INTE y Master en Marketing en Berkeley University of California.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario