Hugo Pintos e Brais Méndez, convocados coa Selección Española Sub-17

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 12, 2014

A canteira celeste volve ter notable presenza nunha lista internacional. Os célticos Brais Méndez e Hugo Pintos foron chamados pola selección española sub-17 para participar nos adestramentos oficiais que o combinado nacional realizará na Cidade Deportiva de Las Rozas (Madrid) do 17 ao 19 de febreiro.

Esta é a primeira convocatoria coa sub-17 do mediapunta Hugo Pintos, que xa fora chamado anteriormente pola sub-16. Pola súa banda, o centrocampista zurdo Brais Méndez debutou nesta categoría no mes de xaneiro en partido amigable ante Italia. Ambos os dous canteranos terán a oportunidade de demostrar as súas calidades durante esta concentración coa Rolda Elite do Europeo sub-17, que se celebra en Rusia o próximo mes de marzo, no horizonte.

O proxecto de canteira do RC Celta mantense en plena forma e reafírmase coas continuas convocatorias internacionais de canteranos celestes. A decidida aposta do club polo fútbol base, referendada por unha afección convencida e ilusionada, non deixa de acumular recoñecementos.

La cantera celeste vuelve a tener notable presencia en una lista internacional. Los célticos Brais Méndez y Hugo Pintos han sido llamados por la selección española Sub-17 para participar en los entrenamientos oficiales que el combinado nacional realizará en la Ciudad Deportiva de Las Rozas (Madrid) del 17 al 19 de febrero.

Ésta es la primera convocatoria con la Sub-17 del mediapunta Hugo Pintos, que ya había sido llamado anteriormente por la Sub-16. Por su parte, el centrocampista zurdo Brais Méndez debutó en esta categoría en el mes de enero en partido amistoso ante Italia. Ambos canteranos tendrán la oportunidad de demostrar sus cualidades durante esta concentración con la Ronda Élite del Europeo Sub-17, que se celebra en Rusia el próximo mes de marzo, en el horizonte.

El proyecto de cantera del RC Celta se mantiene en plena forma y se reafirma con las continuas convocatorias internacionales de canteranos celestes. La decidida apuesta del club por el fútbol base, refrendada por una afición convencida e ilusionada, no deja de acumular reconocimientos.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario