I Torneo Alevín Fundación Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 4, 2014
1393963496574

Máis de 150 nenos, na fase final do I Torneo Cría Fútbol 11 Fundación Celta de Vigo.

O Celta A proclamouse campión ao superar o Vitoria de Guimaraes

O torneo, organizado pola Fundación Celta de Vigo en colaboración coa Asociación de Fútbol Afeccionado de Vigo (AFAVI), contou coa participación de 10 equipos, 8 deles da zona de Vigo, máis dous clubs portugueses que se uniron ao evento para participar nesta fase final, disputada ao longo da xornada de hoxe nas instalacións deportivas da Madroa. O Celta Alevín A resultou vencedor tras superar na final o Vitoria de Gimaraes.

A competición foi estruturada na súa fase final en dous grupos: no A quedaron encadrados a Victoria S.C. de Guimaraes, o RC Celta Alevín A, CD Neto, Gran Pena e UVCD Candeán e no grupo B, o SC Braga, RC Celta Alevín B, Balaídos CF, SR Casablanca e o San Miguel CF.

A pesar do mal tempo, o evento reuniu nas instalacións deportivas da Madroa a máis de 150 nenos que acudiron acompañados de pais, familiares e afeccionados para gozar dunha xornada completa de fútbol e entretemento con motivo das vacacións do entroido.

O éxito desta actividade confirma que a aposta da Fundación Celta por promover a práctica deportiva entre os máis pequenos e ao tempo transmitir valores esenciais para o desenvolvemento persoal é ben acollida e valorada tanto polos nenos, pais e adestradores, así como pola afección celeste.

Más de 150 niños, en la fase final del I Torneo Alevín Fútbol 11 Fundación Celta de Vigo.

El Celta A se proclamó campeón al superar al Vitoria de Guimaraes

El torneo, organizado por la Fundación Celta de Vigo en colaboración con la Asociación de Fútbol Aficionado de Vigo (AFAVI), ha contado con la participación de 10 equipos, 8 de ellos de la zona de Vigo, más dos clubes portugueses que se unieron al evento para participar en esta fase final, disputada a lo largo de la jornada de hoy en las instalaciones deportivas de A Madroa. El Celta Alevín A resultó vencedor tras superar en la final al Vitoria de Gimaraes.

La competición fue estructurada en su fase final en dos grupos: en el A quedaron encuadrados el Victoria S.C. de Guimaraes, el RC Celta Alevín A, CD Nieto,  Gran Peña y UVCD Candeán y en el grupo B, el SC Braga, RC Celta Alevín B, Balaídos CF, SR Casablanca y el San Miguel CF.
A pesar del mal tiempo, el evento ha reunido en las instalaciones deportivas de A Madroa a más de 150 niños que acudieron acompañados de padres,  familiares y aficionados para disfrutar de una jornada completa de fútbol y entretenimiento con motivo de las vacaciones de carnaval.

El éxito de esta actividad confirma que la apuesta de la Fundación Celta por promover la práctica deportiva entre los más pequeños y al tiempo transmitir valores esenciales para el desarrollo personal es bien acogida y valorada tanto por los niños, padres y entrenadores, así como por la afición celeste.

RESULTADO FINAL TORNEO F11

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario