Krohn Dehli reúnese cun grupo de estudiantes daneses de intercambio

Actualizado: octubre 29, 2014

Ao encontro, promovido pola Fundación Celta, asistiu Carmen Avendaño en representación do club

O centrocampista celeste Michael Krohn-Dehli acudiu este martes ao Instituto Auga dá Laxe, en Gondomar, para coñecer e departir cun grupo de estudantes de Dinamarca. Os mozos daneses forman parte dun programa de intercambio que lles trouxo durante unha semana a Galicia para coñecer a lingua e a cultura galega e española.

Durante a charla os estudantes realizaron todo tipo de preguntas ao futbolista, desde como valora a súa experiencia persoal en Vigo até que diferenzas culturais percibe entre a súa Dinamarca e España. Krohn-Dehli, moi satisfeito por poder participar neste encontro, mantivo un trato próximo e cariñoso cos seus compatriotas, quen recibiron con gran ilusión a visita do internacional danés.

No acto tamén estivo presente a conselleira Carmen Avendaño en representación do RC Celta.

Al encuentro, promovido por la Fundación Celta, asistió Carmen Avendaño en representación del club

El centrocampista celeste Michael Krohn-Dehli acudió este martes al Instituto Auga da Laxe, en Gondomar, para conocer y departir con un grupo de estudiantes de Dinamarca. Los jóvenes daneses forman parte de un programa de intercambio que les ha traído durante una semana a Galicia para conocer la lengua y la cultura gallega y española.

Durante la charla los estudiantes realizaron todo tipo de preguntas al futbolista, desde cómo valora su experiencia personal en Vigo hasta qué diferencias culturales percibe entre su Dinamarca y España. Krohn-Dehli, muy satisfecho por poder participar en este encuentro, mantuvo un trato cercano y cariñoso con sus compatriotas, quienes recibieron con gran ilusión la visita del internacional danés.

En el acto también estuvo presente la consejera Carmen Avendaño en representación del RC Celta.