O campus celeste alcanza un récord de asistencia co prazo de inscrición aínda aberto.

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 24, 2014
Campus Mos

Hoxe arrancou oficialmente unha nova edición dos campus da Fundación Celta co Campus de Verán Fundación Celta-Rubén Blanco de Mos

Hoxe luns tivo lugar na sede de Mos a primeira xornada dos Campus de Verán que organizan a Fundación Celta de Vigo e que contaron cun visitante de excepción: o porteiro celeste Rubén Blanco. O xogador estivo xunto a Germán Arteta, Director Xeral da Fundacióm Celta, e representantes do Concello de Mos, que acompañaron aos 60 mozos que participarán, nesta primeira semana de campus.

Ao longo das próximas 6 semanas máis de 10 sedes ao longo de Galicia acollerán os máis de 700 nenos e nenas que xa están inscritos, co que se espera que este ano se superen todas as expectativas de participación co prazo de inscrición aínda aberto.

A Fundación Celta continúa co seu labor de promoción do deporte entre os máis pequenos empregando a formadores pertencentes á canteira do Real Club Celta, que fai que os campus de verán sexan unha grande oportunidade para coñecer dende dentro o club celeste.

El campus celeste alcanza un récord de asistencia con el plazo de inscripción todavía abierto.

Hoy arrancó oficialmente una nueva edición de los campus de la Fundación Celta con el Campus de Verano Fundación Celta-Rubén Blanco de Mos

Hoy lunes ha tenido lugar en la sede de Mos la primera jornada de los Campus de Verano que organiza la Fundación Celta de Vigo y que ha contado con un visitante de excepción: el portero celeste Rubén Blanco. El jugador estuvo junto a Germán Arteta, Director General de la Fundacióm Celta, y representantes del Concello de Mos, que acompañaron a los 60 jóvenes que participarán en esta primera semana de campus.

A lo largo de las próximas 6 semanas más de 10 sedes a lo largo de Galicia acogerán a los más de 700 niños y niñas que ya están inscritos, con lo que se espera que este año se superen todas las expectativas de participación con el plazo de inscripción todavía abierto.

La Fundación Celta continúa con su labor de promoción del deporte entre los más pequeños empleando a formadores pertenecientes a la cantera del Real Club Celta, que hace que los campus de verano sean una gran oportunidad para conocer desde dentro al club celeste.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario