O canteirán Brais Méndez estará na Ronda Élite Sub-17 de Kazán

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 14, 2014
Brais_Mendez_-_Ronda_Elite_Sub17

Brais Méndez, centrocampista do Xuvenil A, volveu a ser convocado pola Selección Española Sub-17, coa que participará en Rólda Elite de Kazán do 23 de marzo ao 1 de abril. Antes de viaxar a Rusia, o equipo español concentrarase na Cidade Deportiva de Las Rozas entre o 20 e o 22 de marzo.

España debutará neste minitorneo, clasificatorio para a fase final do Campionato de Europa Sub-17, ante o país anfitrión. Os seus outros rivais serán as seleccións de Gales e Suíza.

O fútbol base celeste mantén a súa presenza nas seleccións nacionais, proba de que o interese dos seleccionadores pola factoría da Madroa consolídase. A pedra angular da filosofía futbolística do Celta continúa fortalecéndose co respaldo dunha afección ilusionada co proxecto de canteira céltico.

Brais Méndez, centrocampista del Juvenil A, ha vuelto a ser convocado por la Selección Española Sub-17, con la que participará en la Ronda Élite de Kazán del 23 de marzo al 1 de abril. Antes de viajar a Rusia, el equipo español se concentrará en la Ciudad Deportiva de Las Rozas entre el 20 y el 22 de marzo.

España debutará en este minitorneo, clasificatorio para la fase final del Campeonato de Europa Sub-17, ante el país anfitrión. Sus otros rivales serán las selecciones de Gales y Suiza.

El fútbol base celeste mantiene su presencia en las selecciones nacionales, prueba de que el interés de los seleccionadores por la factoría de A Madroa se consolida. La piedra angular de la filosofía futbolística del Celta continúa fortaleciéndose con el respaldo de una afición ilusionada con el proyecto de cantera céltico.

ronda_elite_sub17_kazan

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario