O canteirán Carlos Pérez estréase nunha convocatoria da Selección Española Sub-16

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 3, 2014

O defensa cadete concéntrase có combinado español do 3 ao 5 de novembro nas Rozas

A canteira do RC Celta suma unha nova convocatoria internacional. Carlos Pérez Molares (Vigo, 1999) foi chamado pola Selección Española Sub-16 para participar do 3 ao 5 de novembro nos adestramentos oficiais que o combinado español levará a cabo na Cidade Deportiva da RFEF, en Las Rozas (Madrid).

Esta é a primeira convocatoria coa Selección Española para o mozo Carlos Pérez, un prometedor futbolista que pode xogar tanto de lateral dereito como no eixo da zaga. A confianza dos seleccionadores nacionais nos futbolistas da Madroa continúa acrecentándose, un respaldo máis para o proxecto de fútbol base celeste que, co traballo do RC Celta e a súa Fundación, converteuse nunha dos acenos de identidade do club vigués.

El defensa cadete se concentra con el combinado español del 3 al 5 de noviembre en Las Rozas

La cantera del RC Celta suma una nueva convocatoria internacional. Carlos Pérez Molares (Vigo, 1999) ha sido llamado por la Selección Española Sub-16 para participar del 3 al 5 de noviembre en los entrenamientos oficiales que el combinado español llevará a cabo en la Ciudad Deportiva de la RFEF, en Las Rozas (Madrid).

Ésta es la primera convocatoria con la Selección Española para el joven Carlos Pérez, un prometedor futbolista que puede jugar tanto de lateral derecho como en el eje de la zaga. La confianza de los seleccionadores nacionales en los futbolistas de A Madroa continúa acrecentándose, un respaldo más para el proyecto de fútbol base celeste que, con el trabajo del RC Celta y su Fundación, se ha convertido en una de las señas de identidad del club vigués.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario