O Celta, campión da fase noroeste da DNC por segundo ano consecutivo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 5, 2014

O Real Club Celta Alevín A proclamouse este domingo na Madroa campión da fase noroeste da Danone Nations Cup (DNC), o ‘Mundial de Alevíns’, por segundo ano consecutivo. Los celestes cosecharon grandes resultados y ganaron 6-0 en el partido final ante el Tyde FC. Os olívicos obteñen así unha praza para a Final Nacional da DNC, que se celebra do 20 ao 22 de xuño en Barcelona, e cuxo vencedor se converterá no representante español na final mundial do torneo, que nesta edición dispútase en Brasil no mes de novembro. Andreu Fontàs, xogador do primeiro equipo, acudiu ás instalacións deportivas do club para apadriñar a Fase Noroeste e animar aos alevíns do Celta. O defensor céltico foi o encargado de entregar o trofeo aos vencedores.

As instalacións deportivas do club celeste na Madroa viviron un día de ilusión e ‘fair play’ no que participaron máis de 400 nenos e nenas desde primeira hora da mañá. O Celta clasificouse como líder do grupo A en a fase de clasificación tras superar ao Mondariz FC, Sárdoma e Colexio Apóstolo, ante os que cultivou tres vitorias e ningún gol en contra. Os canteiráns celestes repetiron a xesta de deixar a súa portaría a cero na fase final, na que venceron ao Fútbol Base Teis, Santa Mariña e Os Salgueiros para chegar ao partido que determinaba ao campión. Os alevíns célticos gañaron por 6 a 0 ao Tyde FC con goles de Álvaro Villarino (2), César Domínguez, Gael Alonso e Manuel González (2). Ademais do vencedor da fase noroeste, xa lla o da fase centro, o CDE Deportiva Alcalá, que competirá co Celta na final nacional.

A Danone Nations Cup é a maior competición mixta de fútbol do mundo para nenos de 10 a 12 anos e que ten como principal obxectivo o ensino do ‘fair-play’. Este torneo, que se disputa desde fai quince anos, conta con Zinédine Zidane como padriño e o seu regulamento conta coa aprobación da FIFA. Cada ano máis de 34.000 colexios e 11.000 clubs de todo o mundo participan na Danone Nations Cup, cuxa reputación entre os profesionais e entidades do mundo do fútbol continúa aumentando edición tras edición.

Dentro da súa aposta pola canteira, o RC Celta acolleu e organizou nas últimas tempadas algunhas das competicións máis relevantes do fútbol basee, tanto a nivel nacional como internacional. O esforzo do club vigués nesta materia vese reforzado polo inmenso labor da Fundación Celta, sostén dos equipos basee da entidade, e do apoio incondicional da afección celeste.

El Real Club Celta Alevín A se proclamó este domingo en A Madroa campeón de la fase noroeste de la Danone Nations Cup (DNC), el ‘Mundial de Alevines’, por segundo año consecutivo. Los celestes cosecharon grandes resultados y ganaron 6-0 en el partido final ante el Tyde FC. Los olívicos obtienen así una plaza para la Final Nacional de la DNC, que se celebra del 20 al 22 de junio en Barcelona, y cuyo vencedor se convertirá en el representante español en la final mundial del torneo, que en esta edición se disputa en Brasil en el mes de noviembre. Andreu Fontàs, jugador del primer equipo, acudió a las instalaciones deportivas del club para apadrinar la Fase Noroeste y animar a los alevines del Celta. El defensor céltico fue el encargado de entregar el trofeo a los vencedores.

Las instalaciones deportivas del club celeste en A Madroa vivieron un día de ilusión y ‘fair play’ en el que participaron más de 400 niños y niñas desde primera hora de la mañana. El Celta se clasificó como líder del grupo A en la fase de clasificación tras superar al Mondariz FC, Sárdoma y Colegio Apóstol, ante los que cosechó tres victorias y ningún gol en contra. Los canteranos celestes repitieron la gesta de dejar su portería a cero en la fase final, en la que vencieron al Fútbol Base Teis, Santa Mariña y Los Sauces para llegar al partido que determinaba al campeón. Los alevines célticos ganaron por 6 a 0 al Tyde FC con goles de Álvaro Villarino (2), César Domínguez, Gael Alonso y Manuel González (2). Además del vencedor de la fase noroeste, ya se al de la fase centro, el CDE Deportiva Alcalá, que competirá con el Celta en la final nacional.

La Danone Nations Cup es la mayor competición mixta de fútbol del mundo para niños de 10 a 12 años y que tiene como principal objetivo la enseñanza del ‘fair-play’. Este torneo, que se disputa desde hace quince años, cuenta con Zinédine Zidane como padrino y su reglamento cuenta con la aprobación de la FIFA. Cada año más de 34.000 colegios y 11.000 clubs de todo el mundo participan en la Danone Nations Cup, cuya reputación entre los profesionales y entidades del mundo del fútbol continúa aumentando edición tras edición.

Dentro de su apuesta por la cantera, el RC Celta ha acogido y organizado en las últimas temporadas algunas de las competiciones más relevantes del fútbol base, tanto a nivel nacional como internacional. El esfuerzo del club vigués en esta materia se ve reforzado por la inmensa labor de la Fundación Celta, sostén de los equipos base de la entidad, y del apoyo incondicional de la afición celeste.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario