O Celta estrea mañá un microbús para achegarse á afección

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: octubre 28, 2014
celtamobil

Estará no centro da cidade desde as 13h e pola tarde acollerá unha sinatura de autógrafos de Orellana

O Real Club Celta estrea mañá, coa colaboración de Espazo Vigo, unha nova ferramenta ideada para achegarse á súa afección. Trátase dun micro bus celeste deseñado para albergar todo tipo de iniciativas dirixidas aos seguidores, desde a de exercer de punto de información durante as campañas de abonados e de venda produtos da tenda oficial até a de acoller firmas de autógrafos dos futbolistas. O vehículo estará estacionado este martes a partir das 13.00 horas no cruzamento das rúas Urzáiz e Colón, na entrada da rúa do Príncipe, para atender aos seguidores celestes e xa pola tarde, de 18.00 a 19.00 horas, acollerá unha firma de autógrafos de Fabián Orellana.

Este micro bus, personalizado con diversos motivos celestes, permitirá atender aos afeccionados e difundir a marca Celta ao longo de toda a xeografía galega.

Estará en el centro de la ciudad desde las 13h y por la tarde acogerá una firma de autógrafos de Orellana

El Real Club Celta estrena mañana, con la colaboración de Espacio Vigo, una nueva herramienta ideada para acercarse a su afición. Se trata de un microbús celeste diseñado para albergar todo tipo de iniciativas dirigidas a los seguidores, desde la de ejercer de punto de información durante las campañas de abonados y de venta productos de la tienda oficial hasta la de acoger firmas de autógrafos de los futbolistas. El vehículo estará estacionado este martes a partir de las 13.00 horas en el cruce de las calles Urzáiz y Colón, en la entrada de la calle del Príncipe, para atender a los seguidores celestes y ya por la tarde, de 18.00 a 19.00 horas, acogerá un firma de autógrafos de Fabián Orellana.

Este micro bus, personalizado con diversos motivos celestes, permitirá atender a los aficionados y difundir la marca Celta a lo largo de toda la geografía gallega.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario