O Celta participa na fase final nacional da Danone Nations Cup

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 20, 2014

Tras vencer por segundo ano consecutivo na fase Noroeste celebrada na Madroa, o Alevín A de o Real Club Celta de Vigo enfrontarase aos mellores equipos do panorama nacional na fase final nacional da Danone Nations Cup, que se celebra este fin de semana nas instalacións do RCD Espanyol. A presentación do torneo terá lugar esta tarde no Estadio Cornellà-O Prat, un acto que contará co ex xogador celeste Rafinha como padriño. Os partidos disputaranse tanto no estadio perico como na Cidade Deportiva ‘Dani Jarque’.

Ao longo do sábado e o domingo, 16 equipos da talla do Atlético de Madrid, RCD Espanyol, Villareal ou Betis enfrontaranse ao Celta Alevín A para determinar quen será o representante español na fase final que terá lugar en Brasil no mes de novembro, un evento internacional que contará con 32 equipos procedentes de diversos lugares do mundo e que cada ano goza de maior prestixio e recoñecemento.

A presenza do RC Celta por segundo ano consecutivo na fase final nacional dunha das competicións máis relevantes do fútbol base, tanto a nivel nacional como internacional, representa un importante referendo ao constante traballo de canteira que realizan a Fundación Celta e o club vigués.

 

Horarios

Venres 20 a las 17:00 hs | Presentación, sorteo de grupos e encontro dos capitáns con Rafinha Alcántara,no Estadio “Cornellà-El Prat”

Sábado 21 a 09:00 hs | Comezo da competición na cidade deportiva “Dani Jarque”

Domingo 22 a 13:30hs | Final e posterior entrega de premios

 

http://www.danonenationscup.es/

Tras vencer por segundo año consecutivo en la fase Noroeste celebrada en A Madroa, el Alevín A  del Real Club Celta de Vigo se enfrentará a los mejores equipos del panorama nacional en la fase final nacional de la Danone Nations Cup, que se celebra este fin de semana en las instalaciones del RCD Espanyol. La presentación del torneo tendrá lugar esta tarde en el Estadio Cornellà-El Prat, un acto que contará con el ex jugador celeste Rafinha como padrino. Los partidos se disputarán tanto en el estadio perico como en la Ciudad Deportiva “Dani Jarque”.

 

A lo largo del sábado y el domingo, 16 equipos de la talla del Atlético de Madrid, RCD Espanyol, Villareal o Betis se enfrentarán al Celta Alevín A para determinar quién será el representante español en la fase final que tendrá lugar en Brasil en el mes de noviembre, un evento internacional que contará con 32 equipos procedentes de diversos lugares del mundo y que cada año goza de mayor prestigio y reconocimiento.

 

La presencia del RC Celta por segundo año consecutivo en la fase final nacional de una de las competiciones más relevantes del fútbol base, tanto a nivel nacional como internacional, representa un importante refrendo al constante trabajo de cantera que realizan la Fundación Celta y el club vigués.

 

Horarios

Viernes 20 a las 17:00 hs | Presentación, sorteo de grupos y encuentro de los capitanes con Rafinha Alcántara, en el Estadio “Cornellà-El Prat”

Sábado 21 a 09:00 hs | Comienzo de la competición en la ciudad deportiva “Dani Jarque”

Domingo 22 a 13:30hs | Final y posterior entrega de premios

 

http://www.danonenationscup.es/

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario