O celtismo pode gozar o derbi en Balaídos con numerosas actividades e sorpresas

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 16, 2015

O club organiza un gran evento o día 21 desde as 18.00 horas na Bancada de Río.

Os afeccionados do Real Club Celta poderán vivir o derbi da próxima semana dunha maneira moi especial. O club organiza no estadio de Balaídos un evento con numerosas actividades que culminará coa proxección do partido nunhas pantallas xigantes que se instalarán no corredor interior de acceso aos asentos da Bancada de Río Baixo, punto de encontro para o celtismo nesta xornada de festa para o fútbol galego. O prezo para asistir será de 1 euro, coa recadación destinada a sufragar os gastos escolares dos xogadores das categorías inferiores.

Desde as 18.00 horas do próximo sábado 21 de febreiro, o corredor interior da Bancada de Río Baixo do estadio de Balaídos converterase no punto de encontro da afección do Celta que desexe vivir o derbi dunha maneira moi especial. Os seguidores que non poidan acudir a Riazor poderán vivir desta maneira o encontro nun ambiente plenamente celtista no propio estadio de Balaídos.

Desde esa hora, a bancada albergará un programa en directo dos 40 principais e diversas actividades e sorteos para os afeccionados celestes. Ás 20.30 horas, a Cadea Ser comezará desde o estadio a súa previa do partido, con protagonistas e toda a información sobre o encontro.
O derbi poderase ver en varias pantallas xigantes situadas nos extremos do corredor interior da bancada e nos monitores instalados nas cantinas do estadio, con amplas zonas de restauración.

As entradas para este evento poderanse adquirir, un máximode dous por persoa, a partir do próximo luns na tenda oficial do Real Club Celta situada nos baixos de Balaidos, con horario de 10.00 a 14.00 e de 17.00 a 20.00 horas. O prezo por entrada será de 1 euro e a recadación destinarase a sufragar os gastos escolares dos xogadores das categorías inferiores.

El club organiza un gran evento el día 21 desde las 18.00 horas en la Grada de Río

Los aficionados del Real Club Celta podrán vivir el derbi de la próxima semana de una manera muy especial. El club organiza en el estadio de Balaídos un evento con numerosas actividades que culminará con la proyección del partido en unas pantallas gigantes que se instalarán en el pasillo interior de acceso a los asientos de la Grada de Río Bajo, punto de encuentro para el celtismo en esta jornada de fiesta para el fútbol gallego. El precio para asistir será de 1 euro, con la recaudación destinada a sufragar los gastos escolares de los jugadores de las categorías inferiores.

Desde las 18.00 horas del próximo sábado 21 de febrero, el pasillo interior de la Grada de Río Bajo del estadio de Balaídos se convertirá en el punto de encuentro de la afición del Celta que desee vivir el derbi de una manera muy especial. Los seguidores que no puedan acudir a Riazor podrán vivir de esta manera el encuentro en un ambiente plenamente celtista en el propio estadio de Balaídos.

Desde esa hora, la grada albergará un programa en directo de los 40 principales y diversas actividades y sorteos para los aficionados celestes. A las 20.30 horas, la Cadena Ser comenzará desde el estadio su previa del partido, con protagonistas y toda la información sobre el encuentro.
El derbi se podrá ver en varias pantallas gigantes ubicadas en los extremos del pasillo interior de la grada y en los monitores instalados en las cantinas del estadio, con amplias zonas de restauración.

Las entradas para este evento se podrán adquirir, un máximo de dos por persona, a partir del próximo lunes en la tienda oficial del Real Club Celta ubicada en los bajos de Balaidos, con horario de 10.00 a 14.00 y de 17.00 a 20.00 horas. El precio por entrada será de 1 euro y la recaudación se destinará a sufragar los gastos escolares de los jugadores de las categorías inferiores.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario