O Museo do Celta abre as súas portas durante o mes de agosto

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: agosto 5, 2014
museofachada-610x400

O acceso será gratuito para abonados do club e colaboradores da Fundación Celta

A Fundación Celta de Vigo, no marco das actividades de promoción do patrimonio histórico e deportivo celeste, abrirá as portas do Museo do Real Club Celta de Vigo de luns a venres durante as mañás do mes de agosto en horario de 10:00 a 14:00 horas. A tarifa normal será de 2 euros e a reducida de 1 euro para nenos de entre 4 e 12 anos e maiores de 65. O acceso será gratuíto para abonados do club, membros colaboradores da Fundación Celta e nenos de 0 a 4 anos.

O Museo Deportivo inaugurouse o 12 de marzo de 1999 e abarca toda a historia do Real Club Celta desde o seu nacemento en 1923 até os nosos días. O Museo conta con diversas salas que nos ofrecen un atractivo paseo pola historia, trofeos conseguidos, placas conmemorativas, banderines, fotografías de múltiples aliñacións, logros no baloncesto e atletismo que permitirán ao visitante lembrar e coñecer a fondo as fazañas do club vigués.

O museo contará cun folleto informativo gratuíto, que servirá de guía para os visitantes e permitirá coñecer algúns dos tesouros máis prezados que conserva o club. Desde a Fundación Celta continúase traballando para achegar o celtismo á sociedade e os valores que este representa, ofrecendo unha experiencia única e exclusiva durante este verán.

El acceso será gratuito para abonados del club y colaboradores de la Fundación Celta

La Fundación Celta de Vigo, en el marco de las actividades de promoción del patrimonio histórico y deportivo celeste, abrirá las puertas del Museo del Real Club Celta de Vigo de lunes a viernes durante las mañanas del mes de agosto en horario de 10:00 a 14:00 horas. La tarifa normal será de 2 euros y la reducida de 1 euro para niños de entre 4 y 12 años y mayores de 65. El acceso será gratuito para abonados del club, miembros colaboradores de la Fundación Celta y niños de 0 a 4 años.

El Museo Deportivo se inauguró el 12 de marzo de 1999 y abarca toda la historia del Real Club Celta desde su nacimiento en 1923 hasta nuestros días. El Museo cuenta con diversas salas que nos ofrecen un atractivo paseo por la historia, trofeos conseguidos, placas conmemorativas, banderines, fotografías de múltiples alineaciones, logros en el baloncesto y atletismo que permitirán al visitante recordar y conocer a fondo las hazañas del club vigués.

El museo contará con un folleto informativo gratuito, que servirá de guía para los visitantes y permitirá conocer algunos de los tesoros más preciados que conserva el club. Desde la Fundación Celta se continúa trabajando para acercar el celtismo a la sociedad y los valores que éste representa, ofreciendo una experiencia única y exclusiva durante este verano.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario