O Presidente Carlos Mouriño visita o Campus de Verán en Marín

Actualizado: julio 4, 2014

O presidente do Real Club Celta de Vigo e da Fundación Celta visitou no día de hoxe ós máis de 40 rapaces e rapazas que asistiron esta semana ó Campus de Verán que se organizou na cidade de Marín. O presidente estivo acompañado do director xeral da Fundación Celta, e ambos departiron cos rapaces sobre a importancia dos valores do deporte aplicados no día a día.

Os campus de verán de este están a superar todos os records en termos de asistencia e calidade, contando cada vez máis cun maior recoñecemento e consideración entre os máis pequenos.

El Presidente del Real Club Celta de Vigo y de la Fundación Celta visitó en el día de hoy a los más de 40 niños y niñas que asistieron esta semana al Campus de Verano que se organizó en la ciudad de Marín. El Presidente estuvo acompañado del director general de la Fundación Celta, y ambos departieron con los jóvenes sobre la importancia de los valores del deporte aplicados al día a día.

El campus de verano de este año está superando todos los récords en términos de asistencia y de calidad, contando cada vez más con un mayor reconocimiento y consideración entre los más pequeños.