O RC Celta e a Fundación renovan un ano máis o seu convenio coa Federación de Peñas

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 29, 2015
_MG_0341

 O RC Celta, a Fundación Celta e a Federación de Penas selaron a renovación do seu convenio anual de colaboración esta tarde na sede social do club. Carlos Mouriño, presidente céltico; Germán Arteta, director da Fundación Celta e José Méndez Castro, presidente da Federación de Peñas, quen expresou a súa satisfacción pola renovación dun convenio que considera moi importante para as peñas.

José Méndez Castro aproveitou a ocasión para mostrar o seu agradecemento ao club polo seu apoio constante e crecente que permite que en cada campo de España onde xoga o Celta haxa sempre un grupo de celtistas para apoiar ao equipo. O presidente da Federación de Peñas tamén apuntou o incremento continuo de novas peñas e avanzou que esta tempada se pechará con polo menos outro seis federadas.

Coa renovación un ano máis deste convenio de colaboración o RC Celta e a Fundación reforzan os lazos de unión do club coas peñas celtistas e coa afección. Ao acto tamén asistiron o tesoureiro da Federación de Peñas Argimiro Rodríguez e o secretario Sergio Costas.

El RC Celta, la Fundación Celta y la Federación de Peñas sellaron la renovación de su convenio anual de colaboración  esta tarde en la sede social del club. Carlos Mouriño, presidente céltico; Germán Arteta, director de la Fundación Celta y José Méndez Castro, presidente de la Federación de Peñas, quien expresó su satisfacción por la renovación de un convenio que considera muy importante para las peñas.

José Méndez Castro aprovechó la ocasión para mostrar su agradecimiento al club por su apoyo constante y creciente que permite que en cada campo de España donde juega el Celta haya siempre un grupo de celtistas para apoyar al equipo. El presidente de la Federación de Peñas también apuntó el incremento continuo de nuevas peñas y avanzó que esta temporada se cerrará con al menos otras seis federadas.

Con la renovación un año más de este convenio de colaboración el RC Celta y la Fundación refuerzan los lazos de unión del club con las peñas celtistas y con la afición. Al acto también asistieron el tesorero de la Federación de Peñas Argimiro Rodríguez y el secretario Sergio Costas.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario