Os internacionais celestes concéntranse coa Selección Española Sub-19 en Vigo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 27, 2014
selecsub19-vigo

Os canteiráns Rubén, David Costas e Santi Mina, entre os convocados para a Rolda Elite Sub-19

O emocionante Minitorneo Elite Sub-19, do que é anfitrión o RC Celta, está a piques de arrincar. A selección española xa está en Vigo concentrada, cos canteiráns celestes Rubén, David Costas e Santi Mina entre os convocados. O conxunto adestrado por Luís de la Fuente comezou a exercitarse nas instalacións deportivas da Madroa e nos próximos días aterrarán en Vigo o resto de seleccións: Lituania, Alemaña e Dinamarca.

Con tres xogadores convocados, a canteira celeste é unha das protagonistas nesta competición, unha clara evidencia do gran momento polo que está a pasar o proxecto de fútbol base do RC Celta. Os canteiráns da Madroa debutarán neste torneo coa selección española o sábado 31 de maio ás 20:30 horas, nun enfrontamento ante o combinado nacional danés. Horas antes, ás 12:00, Alemaña e Lituania darán o pistoletazo de saída a esta Rolda Elite Sub-19.

O club anima a todos os afeccionados a acudir aos partidos deste minitorneo, clasificatorio para o próximo Campionato de Europa, e apoiar aos futbolistas célticos, ademais de gozar dun atractivo espectáculo no que participan algunhas das maiores promesas do fútbol europeo. As entradas para todos os encontros do torneo, que comezan a disputarse desde este sábado 31 de maio, xa están á venda na oficina de abonados a un prezo único de 5 euros para cada partido. O horario de venda dos billetes é de luns a venres de 10.00 a 14.00 e de 17.00 a 20.00 horas.

Os horarios de todos os enfrontamentos da Rolda Elite que se disputarán en Balaídos son os seguintes:

31 de Maio……Alemania-Lituania……12:00 horas

31 de Maio……ESPAÑA-Dinamarca……20:30 horas

2 de Xuño……Dinamarca-Alemaña……12:00 horas

2 de Xuño……ESPAÑA-Lituania……20:30 horas

5 de Xuño……ESPAÑA-Alemaña……20:30 horas

 

En Pasarón disputarase o seguinte encontro:

 

5 de Xuño……Lituania-Dinamarca……20:30 horas

 

Fotografía: RFEF

Los canteranos Rubén, David Costas y Santi Mina, entre los convocados para la Ronda Élite Sub-19

El emocionante Minitorneo Élite Sub-19, del que es anfitrión el RC Celta, está a punto de arrancar. La selección española ya está en Vigo concentrada, con los canteranos celestes Rubén, David Costas y Santi Mina entre los convocados. El conjunto entrenado por Luis de la Fuente ha comenzado a ejercitarse en las instalaciones deportivas de A Madroa y en los próximos días aterrizarán en Vigo el resto de selecciones: Lituania, Alemania y Dinamarca.

Con tres jugadores convocados, la cantera celeste es una de las protagonistas en esta competición, una clara evidencia del gran momento por el que está pasando el proyecto de fútbol base del RC Celta. Los canteranos de A Madroa debutarán en este torneo con la selección española el sábado 31 de mayo a las 20:30 horas, en un enfrentamiento ante el combinado nacional danés. Horas antes, a las 12:00, Alemania y Lituania darán el pistoletazo de salida a esta Ronda Élite Sub-19.

El club anima a todos los aficionados a acudir a los partidos de este minitorneo, clasificatorio para el próximo Campeonato de Europa, y apoyar a los futbolistas célticos, además de disfrutar de un atractivo espectáculo en el que participan algunas de las mayores promesas del fútbol europeo. Las entradas para todos los encuentros del torneo, que comienzan a disputarse desde este sábado 31 de mayo, ya están a la venta en la oficina de abonados a un precio único de 5 euros para cada partido. El horario de venta de los billetes es de lunes a viernes de 10.00 a 14.00 y de 17.00 a 20.00 horas.

Los horarios de todos los enfrentamientos de la Ronda Élite que se disputarán en Balaídos son los siguientes:

31 de Mayo……Alemania-Lituania……12:00 horas

31 de Mayo……ESPAÑA-Dinamarca……20:30 horas

2 de Junio……Dinamarca-Alemania……12:00 horas

2 de Junio……ESPAÑA-Lituania……20:30 horas

5 de Junio……ESPAÑA-Alemania……20:30 horas

 

En Pasarón se disputará el siguiente encuentro:

5 de Junio……Lituania-Dinamarca……20:30 horas

Fotografía: RFEF

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario