Óscar Martínez, novo internacional da Canteira Celeste

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 25, 2014

O centrocampista celeste foi convocado para adestramentos oficiais coa Selección Sub-16

Nova alegría para o Real Club Celta, a Fundación e a afección celeste, que reciben sempre con orgullo o nacemento dun internacional nas categorías inferiores. Óscar Martínez, centrocampista ofensivo do Cadete A foi convocado pola Selección Española Sub-16 para adestramentos oficiais na Cidade do Fútbol de La Rozas.

Óscar Martínez (Redondela, 23 de abril de 1999) recibiu hoxe a súa primeira chamada do combinado nacional. O centrocampista celeste participará entre os días 29 de setembro e 1 de outubro nos adestramentos oficiais da Selección Sub-16 que adestra Santi Denia.

O xogador ingresou no Real Club Celta no ano 2009 e a pesar da súa mocidade está a exercitarse co Celta Xuvenil de División de Honra. A súa convocatoria reforza se cabe a aposta do club, a Fundación e o celtismo pola canteira, pedra angular do proxecto celeste.

El centrocampista celeste fue convocado para entrenamientos oficiales con la Selección Sub-16

Nueva alegría para el Real Club Celta, la Fundación y la afición celeste, que reciben siempre con orgullo el nacimiento de un internacional en las categorías inferiores. Óscar Martínez, centrocampista ofensivo del Cadete A ha sido convocado por la Selección Española Sub-16 para entrenamientos oficiales en la Ciudad del Fútbol de las Rozas.

Óscar Martínez (Redondela, 23 de abril de 1999) recibió hoy su primera llamada del combinado nacional. El centrocampista celeste participará entre los días 29 de septiembre y 1 de octubre  en los entrenamientos oficiales de la Selección Sub-16 que entrena Santi Denia.

El jugador ingresó en el Real Club Celta en el año 2009 y a pesar de su juventud se está ejercitando con el Celta Juvenil de División de Honor. Su convocatoria refuerza si cabe la apuesta del club, la Fundación y el celtismo por la cantera, piedra angular del proyecto celeste.

sou no Real Club Celta no ano 2009 e a pesar da súa mocidade está a exercitarse co Celta Xuvenil de División de Honra. A súa convocatoria reforza se cabe a aposta do club, a Fundación e o celtismo pola canteira, pedra angular do proxecto celeste.

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario