R.C.Celta, Fundación e Afavi renovan a súa colaboración tres anos máis

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: septiembre 21, 2014
firma_afavi_web_21914

Asinado un convenio de colaboración que referenda a forte unión do club co fútbol base da cidade

O histórico acordo entre o fútbol base de Vigo e o Real Club Celta fortalécese. O club, a Fundación Celta e Afavi selaron hoxe o convenio de colaboración para os próximos tres anos nun acto desenvolvido nas instalacións do Museo celeste en Balaídos. O presidente do club, Carlos Mouriño, expresou o seu agradecimiento a Afavi polo seu apoio e traballo e a súa satisfacción por un acordo que “se vai consolidando e crecendo”.

A firma do convenio tivo lugar no Museo do Celta coa presenza do presidente celeste, Carlos Mouriño, o vicepresidente, Ricardo Barros, os conselleiros Antonio Rosendo e Carmen Avendaño e os directores da Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta, e da canteira, Toni Otero. Por parte da Asociación de Fútbol Afeccionado de Vigo acudiron os presidentes dos 15 clubs integrados na entidade con Daniel Costas, máximo mandatario, á fronte.

“Podédesvos sentir tan orgullosos como nos sentimos nós do bo momento da nosa canteira”, apuntou o presidente celeste aos responsables de Afavi, a quenes fixo partícipes dos éxitos cosechados na Madroa. Comentou ademais que “o club recoñece a voso labor e o voso traballo e o apoio para a firma deste convenio, que si pensamos en datas atrás parecía máis difícil que conseguir que reunir a Diputación e Alcaldía”.

“Aos poucos fomos todos poñendo da nosa parte para poder chegar a isto, un acordo que cada vez se vai consolidando e facéndose máis grande”, sinalou Mouriño, quen engadiu que me produce unha gran satisfacción que xa confiedes máis en nós e que aqueles contratos que asinabamos anualmente póidanse facer agora de tres anos, algo que nos dá máis seguridade a todos”.

“Quero unha vez máis expresar o noso agradecimiento ao voso gran labor porque os que traballamos coa canteira sabemos os sacrificios e esforzos que supón tratar permanentemente cos nenos e cos pais. Non é fácil e estádelo facendo extraordinariamente ben”, concluíu.

Pola súa banda, Daniel Costas destacou que “estamos moi agradecidos por este novo convenio, que foi mellorando e dános moitas posibilidades aos clubes para desenvolver unha serie de actividades que a nós sos resultaríanos difícil realizar”.

“É un convenio para unir ao futbol de Vigo co Celta, co noso club. Quero mandar unha mensaxe á cidadanía de que se traballa en común, para que os nenos de Vigo, co seu esforzo e o seu sacrificio, poidan ter posibilidades de cumprir o seu soño de ser futbolistas. É un momento de satisfacción e esperanza, agradecemos ao club que persista no seu apoio á canteira e ao fútbol base da cidade e desexámoslle moitos éxitos, que serán os éxitos de toda a cidade”, comentou o presidente de Afavi.

Firmado un convenio de colaboración que refrenda la fuerte unión del club con el fútbol base de la ciudad

El histórico acuerdo entre el fútbol base de Vigo y el Real Club Celta se fortalece. El club, la Fundación Celta y Afavi sellaron hoy el convenio de colaboración para los próximos tres años en un acto desarrollado en las instalaciones del Museo celeste en Balaídos. El presidente del club, Carlos Mouriño, expresó su agradecimiento a Afavi por su apoyo y trabajo y su satisfacción por un acuerdo que “se va consolidando y creciendo”.

La firma del convenio tuvo lugar en el Museo del Celta con la presencia del presidente celeste, Carlos Mouriño, el vicepresidente, Ricardo Barros, los consejeros Antonio Rosendo y Carmen Avendaño y los directores de la Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta, y de la  cantera, Toni Otero. Por parte de la Asociación de Fútbol Aficionado de Vigo acudieron los presidentes de los 15 clubes integrados en la entidad con Daniel Costas, máximo mandatario, al frente.

“Os podéis sentir tan orgullosos como nos sentimos nosotros del buen momento de nuestra cantera”, apuntó el presidente celeste a los responsables de Afavi, a quienes hizo partícipes de los éxitos cosechados en A Madroa. Comento además que “el club reconoce vuestra labor y vuestro trabajo y el apoyo para la firma de este convenio, que si pensamos en fechas atrás parecía más difícil que conseguir que reunir a Diputación y  Alcaldía”.

“Poco a poco fuimos todos poniendo de nuestra parte para poder llegar a esto, un acuerdo que cada vez se va consolidando y haciéndose más grande”, señaló Mouriño, quien añadió que “me produce una gran satisfacción que ya confiéis más en nosotros y que aquellos contratos que firmábamos anualmente se puedan hacer ahora de tres años, algo que nos da más seguridad a todos”.

“Quiero una vez más expresar nuestro agradecimiento a vuestra gran labor porque los que trabajamos con la cantera sabemos los sacrificios y esfuerzos que supone tratar permanentemente con  los niños y con los padres. No es fácil y lo estáis haciendo extraordinariamente bien”, concluyó.

Por su parte, Daniel Costas destacó que “estamos muy agradecidos por este nuevo convenio, que fue mejorando y nos da muchas posibilidades a los clubes para desarrollar una serie de actividades que a nosotros solos nos resultaría difícil realizar”.

“Es un convenio para unir al futbol de Vigo con el Celta, con nuestro club. Quisiera mandar un mensaje a la ciudadanía de que se trabaja en común, para que los niños de Vigo, con su esfuerzo y su sacrificio, puedan tener posibilidades de cumplir su sueño de ser futbolistas. Es un momento de satisfacción y esperanza, agradecemos al club que persista en su apoyo a la cantera y al fútbol base de la ciudad y le deseamos muchos éxitos, que serán los éxitos de toda la ciudad”, comentó el presidente de Afavi.

afavi1

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario