Un premio ó traballo da canteira

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: enero 21, 2014

Onte confirmouse a décimo oitava convocatoria internacional para un xogador da canteira do Celta de Vigo. Esta vez foi Pablo Salgueiro quen recibiu a chamada da selección española sub-16 para participar nuns adestramentos oficiais que terán lugar na cidade deportiva de Las Rozas en Madrid os días 27 a 29 de xaneiro. Pablo únese a unha longa lista de xogadores que formaron e seguen formando parte das diversas convocatorias da selección española, e pouco a pouco tamén doutras seleccións coma Portugal ou Gabón.

Pablo Salgueiro

A convocatoria de Pablo Salgueiro (Vigo, 21-01-1998) únese á tamén recente de Brais Méndez Portela (Mos, 07-01-1997) e confirma que a aposta que durante moitos anos realizou o Club a través da Fundación Celta pola canteira está a dar agora máis que nunca os seus froitos. Uns froitos que nacen do traballo diario de adestradores, familiares e por suposto dos propios xogadores que acoden semana tras semana a demostrar sobre o céspede da Madroa que o talento se desenvolve a base de esforzo, constancia e sacrificio.

Son moitos os medios de comunicación que se fixeron eco destas convocatorias ao longo dos últimos meses, salientando principalmente a capacidade desenvolvedora e creadora de talento que está a amosar a fábrica de A Madroa e evidenciando que pouco a pouco o deporte base está cobrando a importancia que merecere, por ser o sustento do éxito deportivo de calquera equipo profesional.

Celta Canteira internacional
Imaxe: Faro de Vigo

É por isto que na Fundación Celta estamos moi orgullosos do traballo que se veu realizando dende hai varios anos por grandes profesionais do deporte que non só se centran en formar futbolistas, senón que traballan para formar persoas a través da práctica deportiva. E non só estamos orgullosos dos nosos xogadores internacionais, senón de todos os que pasaron e seguirán pasando por calquera categoría, porque o fútbol é ante todo un deporte de equipo. De nada serve o talento e o traballo dun só sen o talento e o traballo de todos os que o rodean. Estas recentes convocatorias son un premio individual ao talento pero tamén son un premio ao traballo colectivo, ao esforzo, o sacrificio e a superación de todos e cada un dos que forman a familia celeste. ¡Moitas felicidades a todos eles!

Ayer se confirmó lo que es la decimoctava convocatoria internacional para un jugador de la cantera del Celta de Vigo. Esta vez ha sido Pablo Salgueiro quien recibió la llamada de la selección española sub-16 para participar en unos entrenamientos que tendrán lugar en la ciudad deportiva de Las Rozas en Madrid los días 27 y 29 de enero. Pablo se une a una larga lista de jugadores que han formado y siguen formando parte de las diversas convocatorias de la selección española, y poco a poco también de otras selecciones como Portugal o Gabón.

Pablo SalgueiroLa convocatoria de Pablo Salgueiro (Vigo, 21-01-1998) se une a la también reciente de Brais Méndez Portela (Mos, 07-01-1997) y confirma que la apuesta que durante muchos años el Club a través de la Fundación Celta ha realizado por la cantera está dando ahora más que nunca sus frutos. Unos frutos que nacen del trabajo diario de entrenadores, familiares y por supuesto de los propios jugadores que acuden semana tras semana a demostrar sobre el césped de A Madroa que el talento se desarrolla a base de esfuerzo, constancia y sacrificio.

Son muchos los medios de comunicación que se han hecho eco de estas convocatorias a lo largo de los últimos meses, reseñando principalmente la capacidad desarrolladora y creadora de talento que está mostrando la fábrica de A Madroa y evidenciando que poco a poco el deporte base está cobrando la importancia que merecere, por ser el sustento del éxito deportivo de cualquier equipo profesional.

Celta Canteira internacional
Imágen: Faro de Vigo

Es por esto que en la Fundación Celta estamos muy orgullosos del trabajo que se ha venido realizando desde hace varios años por grandes profesionales del deporte que no solo se centran en formar futbolistas, sino que trabajan para formar personas a través de la práctica deportiva. Y no solo estamos orgullosos de nuestros jugadores internacionales, sino de todos los que han pasado y seguirán pasando por cualquier categoría, porque el fútbol es ante todo un deporte de equipo y de nada sirve el talento y el trabajo de uno solo sin el talento y el trabajo de todos los que le rodean. Estas recientes convocatorias son un premio individual al talento pero también son un premio al trabajo colectivo, al esfuerzo, el sacrificio y la superación de todos y cada uno de los que forman la familia celeste. ¡Muchas felicidades a todos ellos!

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario