Xogadores da canteira do Celta compatibilizan estudos e fútbol

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 3, 2014
los sauces pontevedra residencia escolar (6)

Un grupo de 16 alumnos da canteira do Real Club Celta de Vigo compatibiliza os seus estudos no Colexio Residencia Escolar Los Sauces cos adestramentos diarios que esixe o fútbol de alto nivel. Ambas as entidades asinaron un acordo de colaboración no ano 2013 segundo o cal o Colexio Los Sauces se encargará da formación académica destes alumnos durante os próximos anos.

Este modelo de colaboración permite aos estudantes unha boa formación escolar e manter uns horarios individualizados para asistir aos adestramentos e os compromisos deportivos. Os alumnos actualmente matriculados van desde o curso 6º de Educación Primaria até 2º de Bacharelato.

Unha das razóns do éxito desta iniciativa é unha Residencia Escolar moderna, inaugurada en xuño de 2013, con capacidade para 84 nenos e que ofrece unha educación personalizada para todos os seus alumnos.

Un grupo de 16 alumnos de la cantera del Real Club Celta de Vigo compatibiliza sus estudios en el Colegio Residencia Escolar Los Sauces con los entrenamientos diarios que exige el fútbol de alto nivel. Ambas entidades firmaron un acuerdo de colaboración en el año 2013 según el cual el Colegio Los Sauces se encargará de la formación académica de estos alumnos durante los próximos años.

Este modelo de colaboración permite a los estudiantes una buena formación escolar y mantener unos horarios individualizados para asistir a los entrenamientos y los compromisos deportivos. Los alumnos actualmente matriculados van desde el curso 6º de Educación Primaria hasta 2º de Bachillerato.

Una de las razones del éxito de esta iniciativa es una Residencia Escolar moderna, inaugurada en junio de 2013, con capacidad para 84 niños y que ofrece una educación personalizada para todos sus alumnos.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario