A canteira celeste participa na iniciativa “Escola de Pais no fútbol base”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Junio 8, 2017

Esta tarde, preto de 50 nais e pais dos xogadores da canteira do RC Celta participaron na iniciativa “Escola de Pais no fútbol base”, unha serie de talleres orientados á sensibilización sobre a importancia de sentar as bases para ter unhas normas de conduta e comportamentos adecuados por parte dos pais dos deportistas na súa relación co fútbol.

Estes talleres foron impartidos na Madroa por Javier Torres Gómez, ex adestrador do Celta B, e Félix Antonio Ferreiro. A iniciativa, promovida pola liga de Fúbol Profesional e Afeccións Unidas, veuse desenvolvendo en diversos equipos como o Leganés, Granada, Real Valladolid, Levante, Alcorcón e Córdoba CF entre outros.

Realizáronse dous Talleres no mesmo acto o de “INICIACIÓN DEPORTIVA”, onde os pais tiveron a oportunidade de sentir o que lle ocorre ao seu fillo cada vez que sae a un terreo de xogo, e o de “VALORES E COMPORTAMENTOS”, onde reflexionaron sobre aqueles valores que teñen nas súas familias e os que o deporte lles engade aos seus fillos, ademais dos comportamentos que deben manter para honralos. O obxectivo deste tipo de accións é o de erradica e previr a violencia no fútbol, en calquera das súas manifestacións.

Esta tarde, cerca de 50 madres y padres de los jugadores de la cantera del RC Celta han participado en la iniciativa “Escuela de Padres en el fútbol base”, una serie de talleres orientados a la sensibilización sobre la importancia de sentar las bases para tener unas normas de conducta y comportamientos adecuados por parte de los padres de los deportistas en su relación con el fútbol.

Estos talleres han sido impartidos en A Madroa por Javier Torres Gómez, ex entrenador del Celta B, y Félix Antonio Herrero. La iniciativa, promovida por la Liga de Fúbol Profesional y Aficiones Unidas, se ha venido desarrollando en diversos equipos como el Leganés, Granada, Real Valladolid, Levante, Alcorcón y Córdoba CF entre otros.

Se realizaron dos Talleres en el mismo acto el de “INICIACIÓN DEPORTIVA”, donde los padres tuvieron la oportunidad de sentir lo que le ocurre a su hijo cada vez que sale a un terreno de juego, y el de “VALORES Y COMPORTAMIENTOS”, en dónde reflexionaron sobre aquellos valores que tienen en sus familias y los que el deporte les añade a sus hijos, además de los comportamientos que deben mantener para honrarlos. El objetivo de este tipo de acciones es el de erradica y prevenir la violencia en el fútbol, en cualquiera de sus manifestaciones.

Tallerpadres1

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario