Conservas Daporta da man da Fundación Celta doa 1 tonelada de conservas á ONG “A las 5”.

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Mayo 18, 2017

Na mañá de hoxe celebrouse o acto de entrega de 1 tonelada de conservas por parte da empresa galega Conservas Daporta en colaboración coa Fundación Celta de Vigo. A doazón, xestionada a través da entidade celeste, foi entregada á ONG “A las 5”, un comedor social que ofrece o servizo de merenda ás persoas máis desfavorecidas.

Ao acto de entrega asistiu Alejandro Daporta, propietario de Conservas Daporta, Vitoria Alonso presidenta da ONG “A las 5” e por parte do Celta e a súa fundación acudiron o xogador celeste Claudio Beauvue e o directo da Fundación Celta, Germán Arteta.

Como xa é tradición, a entidade celeste e Conservas Daporta realizan esta doazón cada ano a un centro social co que a Fundación Celta Colabora. A ONG “A las 5” é unha “bocatería solidaria” situada no centro de Vigo que centra a súa actividade en ofrecer comida a media tarde a persoas con menos recursos. Ademais participou en diversas actividades organizadas pola Fundación Celta como a recollida de alimentos e xoguetes “celeste solidario”.

En la mañana de hoy se ha celebrado el acto de entrega de 1 tonelada de conservas por parte de la empresa gallega Conservas Daporta en colaboración con la Fundación Celta de Vigo. La donación, gestionada a través de la entidad celeste, fue entregada a la ONG “A las 5”, un comedor social que ofrece el servicio de merienda a las personas más desfavorecidas.

Al acto de entrega asistió Alejandro Daporta, propietario de Conservas Daporta, Victoria Alonso presidenta de la ONG “A las 5” y por parte del Celta y su fundación acudieron el jugador celeste Claudio Beauvue y el directo de la Fundación Celta, Germán Arteta.

Como ya es tradición, la entidad celeste y Conservas Daporta realizan esta donación cada año a un centro social con el que la Fundación Celta Colabora. La ONG “A las 5” es una “bocatería solidaria” ubicada en el centro de Vigo que centra su actividad en ofrecer comida a media tarde a personas con menos recursos. Además ha participado en diversas actividades organizadas por la Fundación Celta como la recogida de alimentos y juguetes “celeste solidario”.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario