El Celta e Citroën seguen xuntos: A firma automovilística patrocinará á Fundación celeste

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 31, 2016
_MG_7088

O Real Club Celta e Citroën continuarán durante a próxima tempada unha relación histórica no fútbol español que se prolonga desde hai xa 31 anos. O presidente do RC celta, Carlos Mouriño, e o director de PSA Peugeot-Citroën en Vigo, Yann Martin, mantiveron esta tarde unha reunión na sede social celeste para pechar un acordo que garante a continuidade da relación entre ambas as entidades mediante unha transformación do patrocinio.
Carlos Mouriño e Yann Martin anunciaron que a firma automobilística patrocinará desde a próxima tempada á Fundación Celta de Vigo. O presidente celeste destacou que “Citroën e o Celta, dúas iconas desta cidade, levan xuntos 31 anos e creo que temos que darlle importancia a ese feito con actos como este”.
“É unha enorme satisfacción que, no marco dunha política de grupo, Citroën non nos patrocine como patrocinador principal, pero que non nos abandona. Iso é o máis importante para nós, non nos abandonan, involúcranse connosco nun gran proxecto, o do fútbol basee, os nenos, as escolas”, engadiu.
Carlos Mouriño indicou que aínda “non podemos adiantar nada do novo patrocinador, pero se recoñecerlle a Citroën que estivese  connosco nos momentos máis complicados e difíciles. O valor do Celta multiplicouse e que nos faciliten ter unha mellora con respecto ao seu patrocinio é moi importante”.
Yann Martin comentou que “de acordo cos valores que temos a nivel grupo, imos transformar o patrocinio, que non é deixar, é seguir, para apoiar á Fundación Celta, porque é moi importante apoiar aos nenos e mozos para que practiquen deportes”.

El Real Club Celta y Citroën continuarán durante la próxima temporada una relación histórica en el fútbol español que se prolonga desde hace ya 31 años. El presidente del RC celta, Carlos Mouriño, y el director de PSA Peugeot-Citroën en Vigo, Yann Martin, mantuvieron esta tarde una reunión en la sede social celeste para cerrar un acuerdo que garantiza la continuidad de la relación entre ambas entidades mediante una transformación del patrocinio.

Carlos Mouriño y Yann Martin anunciaron que la firma automovilística patrocinará desde la próxima temporada a la Fundación Celta de Vigo. El presidente celeste destacó que “Citroën y el Celta, dos iconos de esta ciudad, llevan juntos 31 años y creo que tenemos que darle importancia a ese hecho con actos como este”.

“Es una enorme satisfacción que, en el marco de una política de grupo, Citroën no nos patrocine como sponsor principal, pero que no nos abandona. Eso es lo más importante para nosotros, no nos abandonan, se involucran con nosotros en un gran proyecto, el del fútbol base, los niños, las escuelas”, añadió.

Carlos Mouriño indicó que todavía “no podemos adelantar nada del nuevo patrocinador, pero si reconocerle a Citroën que haya estado  con nosotros en los momentos más complicados y difíciles. El valor del Celta se ha multiplicado y que nos faciliten tener una mejora con respecto a su patrocinio es muy importante”.

Yann Martin comentó que “de acuerdo con los valores que tenemos a nivel grupo, vamos a  transformar el patrocinio, que no es dejar, es seguir, para apoyar a la Fundación Celta, porque es muy importante apoyar a los niños y jóvenes para que practiquen deportes”.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario