Emocionante incio da escola “Fundación Celta Integra”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Octubre 3, 2015

Os participantes recibiron a visita de Sergio Álvarez, porteiro do Real Club Celta. 

A Fundación Celta de Vigo puxo en marcha esta semana un dos proxectos máis ilusionantes dos últimos anos, a escola de persoas con discapacidade intelectual “Fundación Celta Integra”. Esta escola, creada integramente pola entidade celeste, foi desenvolvida durante os últimos meses coa axuda de especialistas e asociacións para ofrecer a oportunidade de gozar do fútbol a estes mozos e empregar a práctica deportiva como unha ferramenta máis no seu desenvolvemento e a súa integración.

O primeiro día de clase foi especialmente emotivo, xa que os mozos deportistas recibiron por sorpresa a visita de Sergio Álvarez, porteiro do Real Club Celta de Vigo e imaxe da campaña de crowdfunding que está a levar a cabo a Fundación Celta para conseguir melloras para esta escola. Durante a visita, o meta celeste recibiu o agarimo de todos os participantes e animoulles a practicar e a seguir gozando do fútbol.

“Fundación Celta Integra” contará cun equipo técnico do máis alto nivel. Estará coordinado por Carlos Hugo García, director da canteira celeste, Álex Abalde coordinador de campus e escolas e Francisco Díaz, afeccionado celeste e membro de APAMP (Asociación de familires de persoas con parálise cerebral), que cumprirá as funcións de delegado. Francisco destacou a importancia desta escola e asegurou que “Faime sentir orgulloso formar parte deste proxecto e que o equipo dos meus amores sexa solidario coas persoas con discapacidade e ofrézalles a oportunidade de practicar deporte como calquera outra persoa”.

Pola súa banda Carlos Hugo sinalou o emocionante e intenso que resulta adestrar a estes mozos: “Só ver as caras dos mozos xa se entende cal é o obxectivo desta escola. Para min é un agasallo poder formar parte deste proxecto”.

As clases terán lugar todos os xoves de 16 a 17 horas nas instalacións deportivas da Madroa durante todo o curso académico.

A escola de fútbol “Fundación Celta Integra” é un proxecto en pleno proceso de crecemento e desenvolvemento. Tanto o club como a súa fundación puxeron a súa ilusión e o seu esforzo para logar ofrecer unha experiencia enriquecedora a través do fútbol, sempre de maneira gratuíta para os participantes. Por este motivo, e para colaborar no crecemento da escola e desenvolver novas propostas para estes mozos, a Fundación Celta ha creado un programa de crowdfunding ou micro mecenado a través do cal todos aqueles interesados poden realizar unha colaboración a na web www.fundacioncelta.com/projects/fundacion-celta-integra.

Los participantes recibieron la visita de Sergio Álvarez, portero del Real Club Celta.

La Fundación Celta de Vigo ha puesto en marcha esta semana uno de los proyectos más ilusionantes de los últimos años, la escuela de personas con discapacidad intelectual “Fundación Celta Integra”. Esta escuela, creada íntegramente por la entidad celeste, ha sido desarrollada durante los últimos meses con la ayuda de especialistas y asociaciones para ofrecer la oportunidad de disfrutar del fútbol a estos jóvenes y emplear la práctica deportiva como una herramienta más en su desarrollo y su integración.

El primer día de clase fue especialmente emotivo, ya que los jóvenes deportistas recibieron por sorpresa la visita de Sergio Álvarez, portero del Real Club Celta de Vigo e imagen de la campaña de crowdfunding que está llevando a cabo la Fundación Celta para conseguir mejoras para esta escuela. Durante la visita, el meta celeste recibió el cariño de todos los participantes y les animó a practicar y a seguir disfrutando del fútbol.

“Fundación Celta Integra” contará con un equipo técnico del más alto nivel. Estará coordinado por Carlos Hugo García, director de la cantera celeste, Álex Abalde coordinador de campus y escuelas y Francisco Díaz, aficionado celeste y miembro de APAMP (Asociación de Familias de personas con parálisis cerebral), que cumplirá las funciones de delegado. Francisco destacó la importancia de esta escuela y aseguró que “me enorgullece formar parte de este proyecto y que el equipo de mis amores se solidarice con las personas con discapacidad y les ofrezca la oportunidad de practicar deporte como cualquier otra persona”.

Por su parte Carlos Hugo señaló lo emocionante e intenso que resulta entrenar a estos jóvenes: “Solo ver las caras de los chicos ya se entiende cual es el objetivo de esta escuela. Para mí es un regalo poder formar parte de este proyecto”.

Las clases tendrán lugar todos los jueves de 16 a 17 horas en las instalaciones deportivas de A Madroa durante todo el curso académico.

La escuela de fútbol “Fundación Celta Integra” es un proyecto en pleno proceso de crecimiento y desarrollo. Tanto el club como su fundación han puesto su ilusión y su esfuerzo para logar ofrecer una experiencia enriquecedora a través del fútbol, siempre de manera gratuíta para los participantes. Por este motivo, y para colaborar en el crecimiento de la escuela y desarrollar nuevas propuestas para estos jóvenes, la Fundación Celta ha creado un programa de “crowdfunding” o micro mecenazgo a través del cual todos aquellos interesados pueden realizar una colaboración a en la web www.fundacioncelta.com/projects/fundacion-celta-integra.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario