Marcelo Díaz e Carles Planas colaboran no programa de axuda a persoas con Asperger

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: octubre 28, 2016

Os xogadores do RC Celta Marcelo Díaz e Carles Planas participaron esta mañá nunha orixinal sesión de “GymArt” en favor das persoas con síndrome de Asperger. A actividade, promovida por Xesto Arte, o Concello de Vigo e Afundación, conta coa colaboración da Fundación Celta de Vigo e veuse desenvolvendo durante o mes de outubro coa presenza de numerosos centros educativos. O obxectivo desta acción é promover, xerar e impulsar o espírito de renovación e imaxinación que demanda a sociedade a través da arte.

Durante a sesión desta mañá os xogadores celestes atenderon aos máis pequenos e posteriormente, xunto ao artista vigués Darío Basso, pintaron sobre unha camiseta do RC Celta que será poxada mañá nunha cea benéfica que se realizará no Círculo de Empresarios de Vigo en favor das persoas con síndrome Asperger.

A actividade «GYMART» é un orixinal ximnasio artístico con 15 obradoiros e actividades nos que se empregan diversas disciplinas creativas. Prolongarase até o día 29 de outubro nas instalacións de Afundación en Vigo e está dirixido tanto a colexios como ao público en xeral.

Los jugadores del RC Celta Marcelo Díaz y Carles Planas participaron esta mañana en una original sesión de “GymArt” en favor de las personas con síndrome de Asperger. La actividad, promovida por Gesto Arte, el Concello de Vigo y Afundación, cuenta con la colaboración de la Fundación Celta de Vigo y se ha venido desarrollando durante el mes de octubre con la presencia de numerosos centros educativos. El objetivo de esta acción es promover, generar e impulsar el espíritu de renovación e imaginación que demanda la sociedad a través del arte.

Durante la sesión de esta mañana los jugadores celestes atendieron a los más pequeños y posteriormente, junto al artista vigués Darío Basso, pintaron sobre una camiseta del RC Celta que será subastada mañana en una cena benéfica que se realizará en el Círculo de Empresarios de Vigo en favor de las personas con síndrome Asperger.

La actividad «GYMART» es un original gimnasio artístico con 15 talleres y actividades en el que se emplean diversas disciplinas creativas. Se prolongará hasta el día 29 de octubre en las instalaciones de Afundación en Vigo y está dirigido tanto a colegios como al público en general.

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario