O Celta e a Fundación colaboran coa campaña “As mulleres temos corazón”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 3, 2015
laraivey
Larrivey, Berizzo ou o doutor Cota cederon a súa imaxe para a campaña.

O Real Club Celta de Vigo a través da súa Fundación colabora na promoción da campaña de sensibilización sobre a prevención de enfermidades cardiovasculares.

Con esta campaña preténdese concierciar á sociedade civil e en particular ao colectivo de mulleres acerca da importancia da identificación correcta e precoz de síntomas relacionados con enfermidades cardiovasculares ademais de alertar de que este tipo de enfermidades son a día de hoxe a principal causa de mortalidade entre as mulleres españolas.

Varios membros do club entre os que destacan xogadores como Larrivey ou Borja Oubiña e o adestrador Eduardo Berizzo así como o doutor do primeiro equipo e da selección española Juan José García Cota ofreceron a súa imaxe para a promoción desta campaña. Todos eles representan a vontade de club e Fundación por apoiar esta importante campaña por institucións como a Xunta de Galicia, ou Servizo Galego de Saúde, ou Concello de Vigo e o Complexo Hospitalario Universitario de Vigo e que conta co apoio de numerosas institucións do ámbito social galego.

A campaña de sensibilización contará con actividades de diversa índole como talleres de cociña, charlas divulgativas, concursos escolares e varias accións que culminarán o 26 de abril nunha gran marcha cardiosaludable que terá lugar en Vigo.

Más info en: www.asmullerestemoscorazon.es

Razón da campaña

Larrivey, Berizzo o el doctor Cota han cedido su imagen para la campaña.

El Real Club Celta de Vigo a través de su Fundación colabora en la promoción de la campaña de sensibilización sobre la prevención de enfermedades cardiovasculares.

Con esta campaña se pretende concierciar a la sociedad civil y en particular al colectivo de mujeres acerca de la importancia de la identificación correcta y precoz de síntomas relacionados con enfermedades cardiovasculares además de alertar de que este tipo de enfermedades son a día de hoy la principal causa de mortalidad entre las mujeres españolas.

Varios miembros del club entre los que destacan jugadores como Larrivey o Borja Oubiña y el entrenador Eduardo Berizzo así como el doctor del primer equipo y de la selección española Juan José García Cota han ofrecido su imagen para la promoción de esta campaña. Todos ellos representan la voluntad de club y Fundación por apoyar esta importante campaña por instituciones como la Xunta de Galicia, o Servizo Galego de Saúde, o Concello de Vigo y el Complejo Hospitalario Universitario de Vigo y que cuenta con el apoyo de numerosas instituciones del ámbito social gallego.

La campaña de sensibilización contará con actividades de diversa índole como talleres de cocina, charlas divulgativas, concursos escolares y varias acciones que culminarán el 26 de abril en una gran marcha cardiosaludable que tendrá lugar en Vigo.

Más info en: www.asmullerestemoscorazon.es

Razón de la campaña

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario