Presentación de A Pedaliña 2014

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 24, 2014

Esta fin de semana celebraráse no monte de O Castro “A Pedaliña 2014” un conxunto de actividades destinadas ó fomento da práctica ciclista entre a xente da cidade de Vigo. Neste sentido, o sábado pola mañá comezarán as actividades para persoas de todas as idades. Haberá circuitos, xogos, inchables, freestyle bmx, e culminará o domingo cunha marcha ciclista polo centro da cidade na que se espera que participen un gran número de afeccionados.

Esta marcha ciclista conta co apoio do Concello de Vigo e tamén da Fundación Celta de Vigo, que fai uns meses asinou un convenio de colaboración con “A Golpe de Pedal” para fomentar entre ámbas institucións unha práctica deportiva saudable e ecolóxica.

Este fin de semana se celebrará en el monte de O Castro “LaPedaliña 2014” un conjunto de actividades destinadas al fomento de la práctica ciclista entre la gente de la ciudad de Vigo. En este sentido, el sábado por la mañana comenzarán las actividades para personas de todas las edades. Habrá circuitos, juegos, hinchables, freestyle bmx, y culminará el domingo con una marcha ciclista por el centro de la ciudad en la que se espera que participen un gran número de aficionados.

Esta marcha ciclista cuenta con el apoyo del Ayuntamiento de Vigoy también de la Fundación Celta de Vigo, que hace unos meses firmó un convenio de colaboración con “A Golpe de Pedal” para fomentar entre ámbas instituciones una práctica deportiva saludable y ecológica.

Cartel A PEDALIÑA 2014

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario