RC Celta e RC Deportivo, unidos pola doazón de sangue

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 23, 2016
doasanguepresentacion1-1516

O Centro de Transfusión de Sangue de Galicia, situado en Santiago de Compostela, acolleu esta tarde a presentación da campaña Imposible Sen Ti – Doa Sangue, unha importante iniciativa para a que RC Celta e RC Deportivo uniron as súas forzas coa Consellería de Saúde da Xunta de Galicia e o CTG para maximizar a súa difusión.

Ao acto, no que se presentaron os detalles da campaña e un vídeo promocional no que participan o céltico Iago Aspas e o deportivista Mosquera, acudiron Alberto Núñez Feijóo, presidente da Xunta de Galicia; Jesús Vázquez Almuiña, conselleiro de Sanidade da Xunta de Galicia; a conselleira celeste Carmen Avendaño e o directivo coruñés Martín Pita; os xogadores Sergio e Mosquera; Marisa López, directora da Axencia Galega de Sangue-Órganos-Tecidos e representantes das Irmandades de Doantes de Vigo e A Coruña.

O presidente da Xunta lembrou que Galicia necesita 500 doazóns de sangue ao día e que “é imposible salvar as vidas dos galegos sen estas doazóns”. Pola súa banda a conselleira Carmen Avendaño puxo en valor “a todas as persoas que traballan polo benestar dos demais” e o porteiro Sergio Álvarez animou a todos a participar nesta campaña: “Como doante habitual creo que é moi importante axudar porque podes estar a salvar a vida de moitas persoas”.

Durante os próximos días varias unidades móbiles situaranse en distintos puntos de Vigo e A Coruña para atender a todas aquelas persoas que desexen realizar unha doazón de sangue. A todos eles entregaráselles de agasallo unha camiseta conmemorativa de ‘O Noso Derbi’. Toda a información sobre a campaña estará dispoñible na web oficial do club e nas redes sociais.

El Centro de Transfusión de Sangre de Galicia, ubicado en Santiago de Compostela, acogió esta tarde la presentación de la campaña Imposible Sen Ti – Doa Sangue, una importante iniciativa para la que RC Celta y RC Deportivo han unido sus fuerzas con la Consellería de Saúde de la Xunta de Galicia y el CTG para maximizar su difusión.

Al acto, en el que se presentaron los detalles de la campaña y un vídeo promocional en el que participan el céltico Iago Aspas y el deportivista Mosquera, acudieron Alberto Núñez Feijóo, presidente de la Xunta de Galicia; Jesús Vázquez Almuiña, conselleiro de Sanidade de la Xunta de Galicia; la consejera celeste Carmen Avendaño y el directivo coruñés Martín Pita; los jugadores Sergio y Mosquera; Marisa López, directora de la Axencia Galega de Sangue-Órganos-Tecidos y representantes de las Hermandades de Donantes de Vigo y A Coruña.

El presidente de la Xunta recordó que Galicia necesita 500 donaciones de sangre al día y que “es imposible salvar las vidas de los gallegos sin estas donaciones”. Por su parte la consejera Carmen Avendaño puso en valor “a todas las personas que trabajan por el bienestar de los demás” y el portero Sergio Álvarez animó a todos a participar en esta campaña: “Como donante habitual creo que es muy importante ayudar porque puedes estar salvando la vida de muchas personas”.

Durante los próximos días varias unidades móviles se ubicarán en distintos puntos de Vigo y A Coruña para atender a todas aquellas personas que deseen realizar una donación de sangre. A todos ellos se les entregará de regalo una camiseta conmemorativa de ‘O Noso Derbi’. Toda la información sobre la campaña estará disponible en la web oficial del club y en las redes sociales.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario