Xornada de portas abertas 2015

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 7, 2015
Puertas abiertas3

Como cada ano, a Fundación Celta de Vigo quere agradecerlle ós seus colaboradores a súa inestimable axuda ofrecéndolles a oportunidade de coñecer de preto o Estadio Municipal de Balaidos e o museo deportivo do Real Club Celta de Vigo nunha xornada lúdica de celtismo que terá lugar o próximo sábado 18 de abril entre as 10  e as 14 horas.

Durante a visita, totalmente gratuita para os colaboradores da Fundación Celta de Vigo, será posible visitar o vestiario, a saída ó campo de fútbol polo túnel de vestiarios e outras dependencias polas que transcurre a acción durante os encontros en Balaidos.

Animamos a tódolos colaboradores a participar desta experiencia e a continuar disfrutando do sentimento celtista e apoiando a importante labor que realiza a Fundación Celta de Vigo.

Como cada año, la Fundación Celta de Vigo quiere agradecerle a sus colaboradores su inestimable ayuda ofreciéndoles la oportunidad de conocer de cerca el Estadio Municipal de Balaidos y el museo deportivo del Real Club Celta de Vigo en una jornada lúdica de celtismo que tendrá lugar el próximo sábado 18 de abril entre las 10 y las 14 horas.

Durante la visita, totalmente gratuita para los colaboradores de la Fundación Celta de Vigo, será posible visitar el vestuario, la salida al campo de fútbol por el túnel de vestuarios y otras dependencias por las que transcurre la acción durante los encuentros en Balaidos.

Animamos a todos los colaboradores a participar de esta experiencia y a continuar disfrutando del sentimiento celtista y apoyando la importante labor que realiza la Fundación Celta de Vigo.

 

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario