QUE FACEMOS

Logo Grande FCV Web

Os labores principais da Fundación Celta de Vigo son:

• Xestionar e coordinar a canteira do Real Club Celta de Vigo.
  • Desenvolver campus, escolas e clinics deportivos para mozos, principalmente orientados á práctica do fútbol.
  • Investigar e promover os valores do deporte, así como realizar charlas e coloquios sobre a súa importancia na sociedade.
  • Desenvolver diferentes actividades lúdico-deportivas para a promoción da práctica do deporte entre as persoas de todas as idades.
  • Dar a coñecer o patrimonio social e deportivo do Real Club Celta de Vigo a través de visitas ao Museo da Fundación Celta.
  • Fomentar a participación cidadá en actividades de carácter social, mediante a promoción de campañas solidarias como “Celeste solidario” ou “Sangue celeste”

Las labores principales de la Fundación Celta de Vigo son:

• Gestionar y coordinar la cantera del Real Club Celta de Vigo.
  • Desarrollar campus, escuelas y clinics deportivos para jóvenes, principalmente orientados a la práctica del fútbol.
  • Investigar y promover los valores del deporte, así como realizar charlas y coloquios sobre su importancia en la sociedad.
  • Desarrollar diferentes actividades lúdico-deportivas para la promoción de la práctica del deporte entre las personas de todas las edades.
  • Dar a conocer el patrimonio social y deportivo del Real Club Celta de Vigo a través de visitas al Museo de la Fundación Celta.
  • Fomentar la participación ciudadana en actividades de carácter social, mediante la promoción de campañas solidarias como “Celeste solidario” o “Sangre celeste”