Los Sauces implanta o Bachillerato dual americano

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: julio 7, 2015
Bachillerato Dual
Foto: Faro Norte Ribadeo

A Institución Educativa Los Sauces e Academica Corporation asinaron un convenio de colaboración para implantar en todos os colexios Los Sauces o Bacharelato Dual Americano. Este acordo foi asinado o pasado 12 de xuño entre o director de Desenvolvemento Internacional de Academica Corporation, José Luís Martínez de Urbina, e a subdirectora xeral de Los Sauces, Pilar Sainz.
Grazas a este convenio os alumnos que se matriculen neste Bacharelato poderán obter dúas titulacións de forma simultánea: o Bacharelato español e o estadounidense. Os estudantes cursan estudos en dous centros ao mesmo tempo: no colexio Los Sauces de maneira presencial e no sistema educativo norteamericano de forma virtual.
Consideramos que se trata dunha boa noticia para a comunidade escolar e que reforza o noso obxectivo de ofrecer os máximos estándares de calidade educativas aos nosos alumnos.

 

La Institución Educativa Los Sauces y Academica Corporation han firmado un convenio de colaboración para implantar en todos los colegios Los Sauces el Bachillerato Dual Americano. Este acuerdo fue firmado el pasado 12 de junio entre el director de Desarrollo Internacional de Academica Corporation, José Luis Martínez de Urbina, y la subdirectora general de Los Sauces, Pilar Sainz.
Gracias a este convenio los alumnos que se matriculen en este Bachillerato podrán obtener dos titulaciones de forma simultánea: el Bachillerato español y el estadounidense. Los estudiantes cursan estudios en dos centros al mismo tiempo: en el colegio Los Sauces de manera presencial y en el sistema educativo norteamericano de forma virtual.
Consideramos que se trata de una buena noticia para la comunidad escolar y que refuerza nuestro objetivo de ofrecer los máximos estándares de calidad educativas a nuestros alumnos.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario