Eurorrexión Celeste regresa a Balaídos no Celta-Betis

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 15, 2016

A iniciativa promovida pola Fundación Celta de Vigo co obxectivo de fomentar o celtismo entre as localidades do denominada Euro Rexión Galicia – Norte de Portugal continúa con paso firme na recta final de tempada. A gran acollida que o programa “Eurorrexión Celeste” está a ter entre os diversos concellos participantes fixo que xa se cubriron as prazas para o tres últimos encontros da presente campaña.

Para o partido de mañá sábado fronte ao Betis, “Eurorrexión Celeste” convidou aos veciños do concello lucense de Ribadeo, onde ademais a Fundación Celta de Vigo abriu recentemente unha escola de fútbol para os máis pequenos. En concreto, serán os mozos do equipo local SD Ribadeo quen participarán na actividade que se iniciará nos prolegómenos do encontro coa visita ao museo celeste. A continuación, os invitados recibirán un obsequio por parte da Fundación Celta e poderán gozar do encontro acompañados dos seus familiares.

“Eurorrexión Celeste” continúa deste xeito consolidándose como unha gran iniciativa para a promoción e difusión do celtismo e os seus valores, alicerce fundamental da filosofía coa que diariamente traballa a Fundación Celta de Vigo.

La iniciativa promovida por la Fundación Celta de Vigo con el objetivo de fomentar el celtismo entre las localidades de la denominada Euro Región Galicia – Norte de Portugal continúa con paso firme en la recta final de temporada. La gran acogida que el programa “Eurorrexión Celeste” está teniendo entre los diversos ayuntamientos participantes ha hecho que ya se hayan cubierto las plazas para los tres últimos encuentros de la presente campaña.

Para el partido de mañana sábado frente al Betis, “Eurorrexión Celeste” ha invitado a los vecinos del ayuntamiento lucense de Ribadeo, donde además la Fundación Celta de Vigo ha abierto recientemente una escuela de fútbol para los más pequeños. En concreto, serán los jóvenes del equipo local SD Ribadeo quienes participarán en la actividad que se iniciará en los prolegómenos del encuentro con la visita al museo celeste. A continuación, los invitados recibirán un obsequio por parte de la Fundación Celta y podrán disfrutar del encuentro acompañados de sus familiares.

“Eurorrexión Celeste” continúa de este modo consolidándose como una gran iniciativa para la promoción y difusión del celtismo y sus valores, pilar fundamental de la filosofía con la que diariamente trabaja la Fundación Celta de Vigo.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario