Fundación Celta e Club Metropolitan asinan un convenio de colaboración

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 4, 2014
IMG_1518

A Fundación Celta de Vigo contnúa traballando para fomentar a práctica deportiva e os hábitos saudables a través de convenios de colaboración con entidades de gran representatividade na cidade de Vigo.

Esta semana asinouse un novo convenio de colaboración co centro deportivo Metropólitan de Vigo a través do cal se inclúe entre outros acordos, a realización dunha exclusiva “Master Class” no estadio de Balaidos.

Dende a Fundación Celta queremos agradecer o apoio de Metropólitan Vigo ó deporte base e ó fomento dos valores do deporte.

La Fundación Celta de Vigo continúa trabajando para fomentar la práctica deportiva y los hábitos saludables a través de convenios de colaboración con entidades de gran representatividad en la ciudad de Vigo.

Esta semana se ha firmado un nuevo convenio de colaboración con el centro deportivo Metropólitan de Vigo a través del que se incluye entre otros acuerdos, la realización de una exclusiva “Máster Class” en el estadio de Balaidos.

Desde la Fundación Celta de queremos agradecer el apoyo de Metropólitan Vigo al deporte base y al fomento de los valores del deporte.

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario