Campus Fundación Celta en Panamá

Actualizado: septiembre 26, 2017

A Fundación Celta viaxou a cidade David (Panamá) para participar no Campus Fundación Celta Panamá, celebrada nas instalacións do colexio San Agustín e coa colaboración do equipo de fútbol local CD Aguias.

A expedición -formada polos técnicos da cidade deportiva da Madroa, Eduardo Covelo, Diego Sarabia, Diego Santos e Marcos Alonso- foi recibida no aeroporto polo organizador da actividade no país, José Luis, o adestrador do CD Aguias, Pai Luís Fran e un representante da Federación panameña e do Club Deportivo Chiriquí (equipo representativo da provincia) quen lles obsequiou cunha camiseta da selección panameña.

O campus, de cinco días de duración, contou coa participación de 148 alumnos con idades comprendidas entre os 8 e os 16 anos; desenvolveuse de luns 18 a venres 23 de setembro en horario de 8 a 12 am para os adestramentos utilizándose o horario de tarde para visitar e coñecer aos diferentes patrocinadores do evento:

Central Azucreiro O Alanje (Azucre A Doradita)

Fenda Tree Trek Mountain Resort

Cámara de comercio de David

Eco TV Panamá

Charla para os adestradores da provincia sobre metodoloxía de adestramento.

A clausúra do campus celebrouse cun cuadrangular onde se enfrontaron os catro mellores equipos da provincia: CD Aguias, Mario Méndez, Cruz Azul e Vista Fermosa e de onde se fixo unha selección de tres xogadores para unha visita próxima a Vigo onde adestrarán coas categorías inferiores do Real Club Celta.

A actividade de promoción do Campus por parte dos nosos técnicos consistiu na participación nunha entrevista en Radio Chiriquí, reunión con empresarios da provincia, rolda de prensa oficial de inauguración e a participación nun faladoiro no programa Debate Aberto da cadea de Eco TV Panamá.

La Fundación Celta viajó a ciudad David (Panamá) para participar en el Campus Fundación Celta Panamá, celebrada en las instalaciones del colegio San Agustín y con la colaboración del equipo de fútbol local CD Águilas.

La expedición -formada por los técnicos de la ciudad deportiva de A Madroa, Eduardo Covelo, Diego Sarabia, Diego Santos y Marcos Alonso- fue recibida en el aeropuerto por el organizador de la actividad en el país, José Luis, el entrenador del CD Águilas, Padre Luis Fran y un representante de la Federación panameña y del Club Deportivo Chiriquí (equipo representativo de la provincia) quienes les obsequiaron con una camiseta de la selección panameña.

El campus, de cinco días de duración, contó con la participación de 148 alumnos con edades comprendidas entre los 8 y los 16 años; se desarrolló de lunes 18 a viernes 23 de septiembre en horario de 8 a 12 am para los entrenamientos utilizándose el horario de tarde para visitar y conocer a los diferentes patrocinadores del evento:

Central Azucarero El Alanje (Azúcar La Doradita)
Boquete Tree Trek Mountain Resort
Cámara de comercio de David
Eco TV Panamá
Charla para los entrenadores de la provincia sobre metodología de entrenamiento.

La clausura del campus se celebró con un cuadrangular donde se enfrentaron los cuatro mejores equipos de la provincia: CD Águilas, Mario Méndez, Cruz Azul y Vista Hermosa y de donde se hizo una selección  de tres jugadores para una visita próxima a Vigo donde entrenarán con las categorías inferiores del Real Club Celta.

La actividad de promoción del Campus por parte de nuestros técnicos consistió en la participación en una entrevista en Radio Chiriquí, reunión con empresarios de la provincia, rueda de prensa oficial de inauguración y la participación en una tertulia en el programa Debate Abierto de la cadena de Eco TV Panamá.